2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KAYIT YENİLEME/DERSE KAYIT İŞLEMLERİ

TOROS ÜNİVERSİTESİ

2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ  YARIYILI

KAYIT YENİLEME/DERSE KAYIT İŞLEMLERİ

2017-2018  Eğitim-Öğretim Yılı GÜZ YARIYILI kayıt yenileme /derse kayıt işlemleri aşağıda belirtilen tarihler arasında yapılacaktır. Aşağıda belirtilen tarihlere ve uyarılara dikkat edilmesi; işlemlerin süresi içerisinde tamamlanması açısından ve sonradan mağduriyet yaşanmaması için önemlidir.

1.  SINIFLAR DAHİL TÜM ÖĞRENCİLERİN 2017 - 2018 ÖĞRETİM YILI GÜZ  YARIYILI KAYIT YENİLEME / DERS SEÇME İŞLEMLERİ ÖĞRENCİLERİN KENDİLERİ  TARAFINDAN YAPILACAKTIR. 

ÖĞRENİM  ÜCRETİ /  MUHASEBE ONAYI  ( EN GEÇ 21 Eylül 2017)  

Öğrenim ücreti yükümlülüğü olanlar en geç 21 Eylül 2017 tarihine kadar kayıt yenileme ilk aşaması için Muhasebe Müdürlüğüne gelerek işlem yaptırmak ve onay almak zorundadırlar. Onay işleminden sonra ders seçimini yapmalıdırlar.

Öğrenim ücretiyle ilgili herhangi bir sorunu olmayan öğrenciler 11-22 Eylül 2017 tarihleri arasında ders seçimi yapabileceklerdir. Ödeme ilgili tüm hususlar Mali İşler Müdürlüğünden Öğrenilecektir.

 

İNTERAKTİF  DERSE KAYIT / KAYIT YENİLEME  (11- 22 Eylül 2017)

Öğrenci derse interaktif kayıt yapabilmek için; http://oibs.toros.edu.tr/ sayfasından Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi'ne kendilerine daha önce verilen kullanıcı adı (Öğrenci Numarası) ve şifre (TC Kimlik Numarası) ile giriş yapmalıdır. Bu bilgileri eksik olan öğrencilerin Bilgi İşlem Daire Başkanlığı görevlilerinden yeni şifre almaları mümkündür.

Ders kaydı işlemlerinde öğrenciler öncelikle başarısız oldukları dersi/dersleri almak zorundadır. Başarısız dersler (ÖBS)Öğrenci Bilgi sisteminde BAŞARISIZ OLDUĞUNUZ DERSLER bölümünde yer almaktadır.

Yeni alınacak dersler AÇILAN DERSLER kısmından işaretlendikten sonra seçilen derslere eklenip, tüm seçilen dersler danışman onayına gönderilir ve öğrenci ders kaydını gerçekleştirmiş olur.

Ders Kayıt Çıktıları: Ders kayıt çıktıları, karışıklıkları engellemek ve gereksiz çıktıların önüne geçebilmek amacıyla Akademik Takvim'de belirtilen Ders Ekleme / Çıkarma haftasından sonraki hafta 09-13 Ekim 2017 tarihleri arasında 3 nüsha Ders kayıt  çıktısı alınıp, danışman öğretim elemanına imzalattırılacaktır. İmzalı çıktılardan  bir nüshası öğrencide kalacak 2 nüshası Danışmana verilecek ve bunlardan bir  nüshası Dekanlık/ Yüksekokul/ Meslek Yüksekokullarınca Öğrencinin özlük  dosyasına konulmak üzere en geç 16 Ekim 2017 tarihine kadar Rektörlüğe  gönderilecektir. Bu işlem ileride karşılaşılabilecek sorunlar için önem  taşımaktadır.  Yapılan işlemlerin danışman tarafından onaylanıp onaylanmadığını öğrenci kendi sayfasından bakıp kontrol etmelidir. Seçilen dersler danışman tarafından onaylanmış ise 2017-2018 Güz Yarıyılı dersleri öğrencinin transkriptine yansıyacaktır. Aksi halde durumun danışmana bildirilmesi gerekmektedir.

2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılında ders seçimi yapılırken dikkat edilmesi gereken durumlar:

1- Öğrenci ders kaydını yapmadan önce sistemdeki başarı  İzleme bölümünden giriş yapmalı ve başarı durumu bölümünden ders  durumunu mutlaka incelemelidir.  

2- Öğrenci otomasyonu sayfanızdaki müfredatınızda bulunan  derslerle, Başarı durumu bölümündeki dersleri karşılaştırarak kayıt yapacağınız  dersleri belirleyiniz.

Derse kayıt ile ilgili karşılaşılabilecek sorunların öncelikle Danışman hocanıza ilgili bölüm başkanlığına ve Fakülte/ YO/MYO Sekreterliklerine veya Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına bildirilmesi yararınıza olacaktır.

 

Konu ile ilgili yeni düzenlemeler olması durumunda  bilgiler  güncellenecektir. Bu nedenle Üniversitemiz web sayfasını takip etmeniz  yararınıza olacaktır.

                                                                                             ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

Duyurulara Geri Git

ÜNİVERSİTE HABERLERİ

ÜNİVERSİTE DUYURULARI

ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ

HAZIRLIK BİLGİ SİSTEMİ

DIŞ İLİŞKİLER

BOLOGNA SÜRECİ

Mezun Bilgi Sistemi

TORMED