TOROS’TA ÖZEL SEKTÖR NE İSTER? KONUSU MASAYA YATIRILDI

Toros Üniversitesi’nde Kariyer Sohbetleri Kapsamında Özel Sektör Ne İster? konusu masaya yatırıldı.

Toros Üniversitesi, İŞKUR Mersin İl Müdürlüğü, GİDERİK (Girişimci İnsan Kaynakları Derneği) , Toros Üniversitesi Öğrenci Konseyi, Toros Üniversitesi Psikoloji Topluluğu ve Toros Üniversitesi Uluslararası Ticaret ve Lojistik Topluluğu işbirliği ile 11 Aralık 2018 tarihinde Özel Sektör Ne İster? Konulu konferans gerçekleştirildi.

45 Evler Kampüsü Konferans Salonu’nda gerçekleşen Konferansa Rektör Prof. Dr. Haluk Korkmazyürek, İİSBF Dekanı Prof. Dr. Süleyman Türkel’in yanı sıra akademisyenler, davetliler ve çok sayıda öğrenci katıldı.

Açılış konuşmasında ilk sözü alan Psikoloji Topluluk Başkanı Abdulğani İçten, “Kendini değiştirirsen tüm dünya değişir felsefesi ile çıktığımız bu yolda gerek akademik gerekse sosyal faaliyetler düzenleyerek sizlerle birlikte gelişmek en nihai amaçlarımızdan biri olmuştur. Kamu kuruluşlarında işe alımların her geçen gün zorlaştırıldığı bu dönemde özel sektör bize kapılarını açıyor. Rekabetin fazla olduğu bu alanda kendimizi geliştirerek fark yaratmamız gerekiyor. Bu yüzden daha çok çalışmamız, daha çok okumamız, daha çok araştırmamız, daha çok sorgulamamız gerekiyor. Toros Üniversitesi Psikoloji Topluluğu olarak bu amaç doğrultusunda elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Rektör Prof. Dr. Haluk Kokrmazyürek ise, “Hepiniz buradan mezun olduktan sonra gerek özel sektörde gerekse kamu sektöründe iş dünyasına katılacaksınız. İş dünyasının saygıdeğer temsilcileri sizlere insan kaynakları perspektifinden nelere sahip olmanız gerektiği, nasıl davranmanız gerektiği, iş dünyasının sizlerden neler bekleyebileceği konusunda aydınlatıcı, yönlendirici, ufuk açıcı bilgiler verecek” dedi.  Rektör Korkmazyürek, mezun olduktan sonra iş dünyasına atıldığında öğrencilerden beklenilecek olan bazı temel beceriler ve yetkinlikler ile ilgili görüşlerini aktardı.

Açılış konuşmalarının ardından GİDERİK Yönetim Kurulu Başkanı Serkan Özada’nın moderatörlüğünü üstlendiği, Carrefoursa İnsan Kaynakları Bölge Yöneticisi Pınar Özer Baydar ve Çimsa İnsan Kaynakları Saha Yöneticisi Neslihan Kayıran Ünal’ın konuşmacı olarak katıldığı konferansta, cv hazırlama ve mülakatlar hakkında öğrencilere önemli bilgiler verildi.

Konferansın ardından konuşmacılara çiçek ve plaket takdim edildi.

Görüntünün olası içeriği: 15 kişi, ayakta duran insanlar

Görüntünün olası içeriği: 18 kişi, ayakta duran insanlar ve takım elbise

Görüntünün olası içeriği: 7 kişi, ayakta duran insanlar

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, ayakta ve iç mekan

Görüntünün olası içeriği: 17 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar

Görüntünün olası içeriği: 9 kişi, oturan insanlar ve iç mekan

Görüntünün olası içeriği: 8 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, ayakta

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, sahnede

Görüntünün olası içeriği: 10 kişi, oturan insanlar ve iç mekan

Görüntünün olası içeriği: 3 kişi

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, gözlük

Görüntünün olası içeriği: 3 kişi, oturan insanlar

Görüntünün olası içeriği: 5 kişi, oturan insanlar ve takım elbise

Görüntünün olası içeriği: 19 kişi, oturan insanlar

Görüntünün olası içeriği: 13 kişi, oturan insanlar

Görüntünün olası içeriği: 3 kişi, oturan insanlar

Görüntünün olası içeriği: 10 kişi, oturan insanlar ve iç mekan

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, gözlük

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi

Görüntünün olası içeriği: 3 kişi, gülümseyen insanlar, ayakta duran insanlar

Görüntünün olası içeriği: 5 kişi, gülümseyen insanlar, ayakta duran insanlar

Görüntünün olası içeriği: 3 kişi, gülümseyen insanlar, ayakta duran insanlar

Görüntünün olası içeriği: 3 kişi, gülümseyen insanlar, ayakta duran insanlar

Görüntünün olası içeriği: 2 kişi, gülümseyen insanlar, ayakta duran insanlar ve sakal

Görüntünün olası içeriği: 18 kişi, gülümseyen insanlar, ayakta duran insanlar, ayakkabılar, takım elbise ve iç mekan


Haberlere Geri Git

ÜNİVERSİTE HABERLERİ

ÜNİVERSİTE DUYURULARI

ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ

HAZIRLIK BİLGİ SİSTEMİ

DIŞ İLİŞKİLER

KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ

MEZUN BİLGİ SİSTEMİ

BOLOGNA SÜRECİ

"