MALİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Üniversitemizin mali işlerinin yürütülmesi ve takip edilmesiyle ilgili işlemleri yapan ve genel kabul görmüş muhasebe ilkelerine göre kaydeden birimdir. Üniversitenin yıllık tahminî nakit ve bütçeleri çıkartılarak aylık gerçekleşenlerle gerekli karşılaştırma işlemlerini yapmakta, bütün finansal işlemleri takip ederek raporlamaktadır. Gerekli yasal beyannamelerin düzenlenerek verilmesi, Ar-Ge projelerinin finansal takibi, tüm faturalandırma işlemleri, öğrenim ve yurt ücretleri, burs ödemeleri, ayrılan öğrencilerle ilgili iade işlemleri, firma ödemeleri ve mutabakatları, bilanço ve gelir tablolarının çıkarılması işlemlerinin yürütülmesinden sorumludur.
Ayrıca birimlerimiz ile birlikte ihtiyaçlarımız doğrultusunda ve gerektiği durumlarda ilgili kuruşlardan destek alarak ilgili çalışmalarını yürütmektedir.
Toros Üniversitesi bünyesinde eğitim hizmeti verilen tüm öğrencilerimize, akademik, idari tüm personele ve mal /hizmet satın alınan 3. kişilere mali mevzuat hükümleri, finansal, vergi ve muhasebe ile ilgili tüm bilgileri sağlar.
Mali İşler Müdürlüğü bu görevini Muhasebe ve finans uygulamalarını VUK, TTK, Yüksek Öğretim Mevzuatı, Vakıf Yükseköğretim Kurumları Yönetmeliği, Toros Üniversitesi usul ve esaslar ve Toros Üniversitesi Mütevelli Heyet kararları doğrultusunda gerçekleştirir.